1.Táppénz. 2.Kommunikációs lehetőségek.
Tisztelt Szülők, kedves Betegeink!
Az utóbbi időben a megnövekedett betegforgalom, az adminisztrációs terhek fokozódása, és az ellátandó telemedicinás esetek számának exponenciális növekedése, a plusz feladatok ellátása miatt szükségünk van a szülők együttműködésére!!!
A táppénz igénylés részletes szabályai:
Orvos-szülő kommunikáció lehetőségei:
Az elkövetkező időszakban kérjük ennek pontos betartását!
Táppénz igénylése, lezárása csak telefonon vagy személyesen történhet, részletes szóbeli adategyeztetést követően.
A gyermek betegségének jelzése nem jelenti a szülő automatikus táppénzre vételét!!!
A táppénzrevétel napján kérem jelezni, hogy melyik szülő, melyik induló naptól, majd -a betegség lezajlását követően- melyik lezárási napig igényel táppénzrevételt!!!
Lehetőség szerint lezárás napján a dokumentációt át kell venni személyesen az orvosi rendelőben!
Ellenkező esetben nem áll módunkban ezügyben segíteni.
A gyermek betegségének jelzése nem jelenti a szülő automatikus táppénzre vételét!!!
A táppénzrevétel napján kérem jelezni, hogy melyik szülő, melyik induló naptól, majd -a betegség lezajlását követően- melyik lezárási napig igényel táppénzrevételt!!!
Lehetőség szerint lezárás napján a dokumentációt át kell venni személyesen az orvosi rendelőben!
Ellenkező esetben nem áll módunkban ezügyben segíteni.
Táppénzen lévő szülő legalább heti 2 alkalommal referál a gyermekről, annak állapotváltozásáról valamely hivatalos csatornán a rendelő irányába. Szükség esetén felülvizsgálatra, ellenőrzésre az orvos döntése alapján a gyermek állapota szerint berendelhető.
Orvos-szülő kommunikáció lehetőségei:
-Orvosi rendelőben személyesen
-Eródium betegbehívó rendszer által (táppénzre ez nem vonatkozik)
-Telefonos kapcsolat (táppénz jelzése ebben a formában vagy személyesen)
-Eródium betegbehívó rendszer által (táppénzre ez nem vonatkozik)
-Telefonos kapcsolat (táppénz jelzése ebben a formában vagy személyesen)
-Használható még a következő hivatalos e-mail cím: drcsakiaranka@netdr.hu
A fenti lehetőségek rendelési időn belül értendőek.
Ettől több felületen nem tudunk kapcsolatot tartani, a beteg, az ellátás szempontjából nem biztonságos, ezért a nem hivatalos felületek mellőzését kérem!!!
Nem hivatalos csatornák: messenger, viber, sms...
Köszönjük együttműködésüket!